Duben 2007

Navstevnost za minuly tyden (23.4.2007 - 29.4.2007)

30. dubna 2007 v 13:10 | urzu 7
Navstevnost za minuly tyden (23.4.2007 - 29.4.2007) je:
Pondeli: 53
Utery: 27
Streda: 43
Ctvrtek: 53
Patek: 44
Sobota: 48
Nedele: 52

Celkem: 320
hurá už sem překročil 300 za týden

Feedback aneb samožerčlánek článek

30. dubna 2007 v 12:38 | urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
Feedback aneb samožerčlánek článek tohle slovni spojení se mi strašne libí pochazi taktež
tohle je konec profilu Slayers + Next +Try + Perfekt
Začal sem jsem článkem Zajímavý (reklamní) vtípky (by anime-zona) dne 11.3.2007 13:06
a končim timhle článkem mezitim sem napsal 74 článku + 6 ve Slayers Magie
chtěl jsem vytvořit největší souhrn informaci o Slayerech a doufám že se mi to podařilo
timto ješte jednou moct děkuji těmto blogerkám za možnost čerpání z jejich Blogů
jsou to
a tady jsou ostatní články ze kterých sem čerpal inspiraci

SLAYERS - HISTORIE- GEOGRAFIE

30. dubna 2007 v 10:17 | Kaname |  Slayers aneb Lina postrach banditu
Bitva mezi Ceiphiedem a Shabranigdem
Před věky, kdy byly stvořeny sféry, začala bitva mezi Drakem Ceiphiedem a Rubínookým Shabranigdem. Nikdo neví, jak dlouho se tyto moci mezi sebou meřily, ale zřejmě se tento boj odehrál před 5000 lety. Rubínooký Shabranigdo byl roztříštěn na sedm kusů, zatím co Ceiphied se potopil do Oceánu Chaosu. Shabranigdo však nebyl zničen, byl pouze oslaben. Ceiphied po sobě však také něco zanechal - své čtyři části. Byl to Zemní Dračí Král, Vodní Dračí Král, Ohnivý Dračí Král a Nebeský Dračí Král. Ti měli za úkol chránit svět před Rubínookým Shabranigdem. V ostatních světech boj ještě zdaleka neskončil.
Kouma-sensou (Boj o vzkříšení Krále Démonů)
Jde o boj mezi Vodním Dračím Králem a Králem Démonů Severu. Tato válka byla způsobena Hellmasterem Fibrizzem před 1000 lety. Na začátku bitvy zaútočily Obludy (Mazoku) na Draky obývající Dračí Štít. Démoni stále zvyšovali svůj útok, což je důkazem toho, že Hellmaster nijak nespěchal s útokem na Vodního Dračího Krále. Jak se zdá, právě toto probudilo Rubínookého Shabranigda, který vypustil své části mezi lidi...
Tento plán také vyšel. Jeden ze sedmi částí Shabranigda byl vzkříšen, Král Démonů Severu, který pak vyhlásil válku Vodnímu Dračímu Králi. Obludy pak stvořili "božskou-plovoucí plošinu" tím, že umístily Hellmastera Fibrizza, Deep Sea Dolphina, Velkou šelmu Zelase-Metallia, a Dynast Grausherra na sever, jih a východ a na západě na vrcholek Hor Kataart, kde sídlí Vodní Dračí Král. To Vodního Dračího Krále oslabilo. Užitím Draka Chaosu jako média Králi Démonů se podařilo vyrovnat rozdíly mezi 1/4 Ceiphieda a 1/7 Shabranigda.
Na konci však byl Vodní Dračí Král poražen, ale zároveň Král Démonů zůstal uvězněn na Horách Kataart. Tahle obrovská bitva zasáhla jak mezi lidi, tak mezi elfy, Draky a Obludy. Jako výsledek této bitvy byla síla Bohů, která představovala jednu z mála zbraní proti Obludám, ztracena.
ČASOVÁ OSA SLAYERŮ
Před x lety
Rubínooký Shabranigdo a Drak Ceiphied spolu bojují.
Před zhruba 5000 lety
Shabranigdo je rozdělen na sedm částí. Drak Ceiphied po sobě zanechává čtyři fragmenty svého já a potápí se do Oceánu Chaosu.
Před zhruba 1000 lety
Hellmaster Fibrizzo vyvolává Boj o vzkříšení Krále Démonů. Během této doby se probouzí sedm částí Shabranigda. Společně s Obludami Démoní Král Severu zaútočí na Vodního Dračího Krále na Horách Kataart. Král Démonů sice zvítěží, ale nemůže hory Kataart opustit.
Před 120 lety
Kouzelná šelma Zanaffar se zjeví v Sairaagu, ale je poražen hrdinou vlastnícím Světelný Meč.
Před 20 lety
Dirus II., vládce království Dirus, zaútočí na Krále Démonů Severu. Jeho armáda je poražena a Dirus sám je zaklet hrozným Raugnut Rusyavuna.
současnost
po Smrti Fibrizia dojde ke zrušěni Magické Bariery oddělujicí Svět Liny a vnejší svět
konec NEXT začatek TRY Invaze Liny a ostanich do vnějšiho světa nemagie
seznámeni s Filii a Valgavem a opět záchrana světa
Známé osobnosti v historii
Mág Shaazard Lugandi
Ostatní mágové ho nazývají "Velkým." Zhruba polovina magických pomůcek, která je ve světě k dostání, je vytvořena právě tímto čarodějem.
Mág Luo Glaon
Jeden z Pěti Velkých Mudrců. Svůj život zasvětil výzkumu v zájmu Bílé Magie.
Mág Lei Magnus
Legendární mág, který stvořil kouzla jako je například Dračí Binec a Nárazová Vlna...
Rudý kněz Rezo
Další z Pěti Velkých Mudrců. Zařekl se, že nebude sloužit království a bude pomáhat jen těm, kteří to potřebují a které potká při svých cestách zeměmi. Znovuzrození Rubínookého Shabranigda byl Rezovým kamenem úrazu...
- GEOGRAFIE-
Země, města, městečka a vesnice
Linin svět je rozlohou zhruba stejně velký jako Evropa. Tento svět je dále rozdělen na země (říše, federace apod... většinou však monarchie), ale nikde nejsou jasně stanoveny hranice těchto zemí, protože hlavní města jsou obklopena velkými městy, která jsou propojena se sítí dalších větších a menších měst, která se prolínají s dalšími městečky a vesnicemi. Avšak dále od cest a vesnic jsou neobydlené hory a lesy, u kterých je však také nemožné stanovit nějaké hranice.
Místa důležitá v příběhu Slayerů
Zefielia
Rodné městečko Liny Inverse. Vlastně je to město, odkud pochází mnoho hrdinů a slavných lidí. Pro vrahy a špehy je nemožné pracovat v tomto městě, jejich úspěch je vždy nulový. Dokonce se říká, že zde Rytíř Ceiphiedu někde pracuje jako obyčejný číšník. Tahle země je jako stvořená pro výcvik odvážlivců.
Hory Kataart
Původně to byla posvátná hora hlídaná Vodním Dračím Králem, ale po Boji o vzkřísení Krále Démonů se z těchto hor stalo sídlo Krále Démonů Jihu. Také se zde nalézají Dimos Dragons (Draci Dimos - ten překlad zní stupidně).
Sídlo Rubínookých pánů
Hellmaster Fibrizzo vládne Poušti zničení, která leží na východ od hor Kataart. Směrem na západ od tohoto pohoří je území Deap Sea Dolphina, Wolf Pack Island, směrem na jih obývá zemi Zelas-Metallium. Dynast Grausherra osídlil území na sever od hor Kataart.
Mapa a vysvětlivky
Barvy
Zelená - království
Světla růžová - říše
Tmavě růžová - vévodství
Žlutá - neznámé území
Světle modrozelená - jiné území
Zeměpisné body
1 - Atlass (Atlas City)
2 - Sairaag
3 - Seyruun (Saillune), hlavní město bílé magie
4 - Mane
5 - Vezendy
6 - Gyria
7 - Dračí plošina (Dragon's Peek)
8 - Bezeld
9 - Solaria
10 - Telmoord
11 - Krimzon
12 - Království Zefielia
13 - Pás pohoří Kataart
a ješte jedna letecká

manga a anime

30. dubna 2007 v 0:20 | urzu 7 |  Tak Trochu Z Jiného Soudku
dneska Jsem četl Naprosto vyčrpavajici vyklad slov Manga A Anime o pro uplný začatečniky
Odkaz je zde u Kaname na blogu a tady je ješte jeden od Nyuu-Chan
velice pěkně napsáné jukněte tam

Kanamina Škola Magie

29. dubna 2007 v 23:56 | urzu 7 |  Slayerská Magie
Kanamina Škola Magie specializace Slayeři Magie
Vítejte, vítejte! Prosím, vyberte si místa a posaďte se u mě, ve škole Magie =)
Já jsem urzu7 průvodce po škole vyberte si svoji třídu
Kaname ředitelka moji učitelé vás budu vyučovat magii
Ředitelka Kaname
průvodce urzu7
Učitelé
Bilá Magie Amelia a Silphiel
Šamanismus -> Magie Země Zelgadis
Šamanismus -> Magie Ohně Lina a Zelgadis
Šamanismus -> Magie Větru Zelgadis a Amelia
Šamanismus -> Magie Vody Naga a Vrumugunus
Šamanismus -> Magie Ducha Lina , Amelia a Zelgadis
Černá magie Lina a Xellos
A další pracovnici
Gourry Gavriel ,Val a Zangulus školní ochranka
Filia školní poradce
Martina Kuchařka
Tak a teď k věci. třidu už ste si již určitě vybrali a tak vás zajímají přímo zaklínadla, takže si vemte pergameny a nějaký brk a inkoust a můžete si začít dělat poznámky. Kdo už ovládá kouzlo diktafonu, tak nemusí =)))
všechny Materialy ke všemu ve Slayerské magii pocházi z blogu Kaname moc ji děkuji za zapujčení

A konečně naše oblíbená kategorie Černá magie (Kuro Majutsu)

29. dubna 2007 v 23:27 | Kaname
Černá magie (Kuro Majutsu)
vyučuje Lina Inverse a Xellos
Černá magie se používá k ničení a zabíjení. Čerpá moc z negativních emocí, jako je zlost, nenávist, teror a bolest. Lina je jediná osoba ze Slayerů, která doopravdy černou magii používá. Její specialitkou jsou útočná zaklínadla.
Zpopelnění
Svolává mocné síly temnot, aby proměnily objekty v prach.
Posílení
(Posílení třeba pomocí talismanů démoní krve, které Lina nosí na zápěstích, krku a opasku. Předtím je měl Xellos, ale Lina od něj kameny odkoupila.)
Zaklínadlo:
"Páne Temnoty a všech světů čtyř, volám tě! Obdař mě silou, kterou jen ty vládneš!"
Zaklínadlo v japonštině ^.^ :
"Shikai no yami o suberu ou / nanji no kakera no enishi ni shitagai / nanjira subete no chikara mote / ware ni sarenaru chikara o atae yo!"
Tohle zaříkadlo se používá k aktivování různých talismanů nebo kouzelnického náčiní.
Dračí Binec
Zaklínadlo:
"Tmo, co světlo vyhání, rudá jako krev tekoucí, zachycená v toku času, já volám tě teď a přísahám ti věrnost! Tvým jménem já ničit budu... A ať ti, co tu teď přede mnou stojí, jsou zničení silou Tvou a Mojí! Dračí binec!"
Zaklínadlo v japonštině ^.^ :
"Tasogare yori mo kuraki mono / chi no nagare yori akaki mono / toki no nagare ni uzumone shi / idai na nanji no na ni oite / ware, koko ni yami ni chikawan / warera ga mae ni tachi fusagari shi / subete no oroka naru mono ni / ware to nanji ga chikara mote / hitoshiku horobi o ataen koto o! Duragusreivu!"
Dračí Binec je po Giga síle nejsilnější kouzlo celé černé magie. Má velký rozsah a při výbuchu dokáže ničit celá města. Vytvořil ho známý a velmi mocný čaroděj Rei Magnus. Tohle kouzlo čerpá moc ze síly Rubínookého Shabranigda. Rei Magnus toto kouzlo vytvořil, když chtěl zabít mocného draka a pojmenoval tak zaklínadlo Dragon Slayer (Zabiják draků), ale postupem času se název zkomolil na Dragon Slave (Dračí otrok nebo, jak to roztomile zblbli naši překladatelé, na Dračí Binec).
Disfang
Stvoří temného draka z mágova stínu. Tento drak zaútočí na nepřítele čistou negativní energií. Kouzlo může být použito pouze za světla (mág musí vrhat stín).
Dech Dynast
Zaklínadlo:
"Nejvyšší králi o ledové duši, obdař mě mocí tvého chladného hněvu! Dech Dynast!"
Toto kouzlo využívá moci temného generála Dynast Grausherra. Zmrazí nepřítele a pak se promění v mlhu. Dá se také využít k výrobě ledových soch apod.
Bronz Dynast
Vytvoří pentagram pod nohama oběti. Ta je pak odsouzena k smrti za velkého výbuchu negativní energie. Manipuluje se silou temného generála Dynast Grausherra.
Výbuch Ragna
Tohle zaříkadlo je spojeno s mocí Hellmastera. Vypálí po nepříteli plasmovou kouli.
Pekelný výbuch
Další kouzko, které má co dělat s Hellmasterem. Vytvoří temný oštěp, který vystřelen vysaje z nepřítele všechen život. Je to velmi rychlé kouzlo, ale působí pouze na živé bytosti.
Zážeh Gaav
Zaklínadlo:
"Draku temnoty, který spíš v pekle, propůjč mi svůj řev a spal všechny mé protivníky na popel! Zážeh Gaav!"
Závisí na síle Chaosového Draka Gaava, dalšího z generálů Rubínookého Shabranigda. Vytvoří silný ohňový paprsek, který prošpikuje soupeře temnou energií.
Temný pařát
Vytvoří kouli temné energie, která projde předměty zanechávajíc za sebou velké díry.
Výbušná vlna
Otevírá tunely, kterými pak mág může projít. Většinou se toto kouzlo používá na zdi a podlahy.
Dolph Zork
Využívá sílu dalšího Shabranigdova generála, Deep Sea Dolphina (Hlubokomořského Delfína). Stvoří velkou ledovou čepel, která projde snad vším. Je však také potřeba být blízko velkého množství vody, pokud mág chce tohle zaklínadlo použít.
Šrám Dolph
Další z kouzel Deep Sea Dolphina. Je extrémně silné. Vytvoří harpunu z ledu a rychlostí zvuku ji vystřelí proti cíli. Je téměř nemožné se něčemu takovému vyhnout, ale také potřebuje velké množství vody k aktivaci.
Rubínooká čepel
Vychází ze síly Rubínookého Shabranigda a vytvoří světelkující rudý meč. Tento meč je stejně silný jako Meč světla (Hikari no Ken) a proseká se vším, co mu stojí v cestě.
Bombardování Xellos
Pomocí síly Beastmastera, Xellose Metallia, se vytvoří rychle se otáčející bumerangy, které mág může ovládat svou myslí, aby je navedl na nepřítele. Dá se zrušit bílou magií.
Krvácení Xellos
Další Xellosovo kouzlo. Vytvoří velký paprsek, který mág může ovládat vůlí. Je to jedno z nejsilnějších zaříkadel černé magie.
Pád meteoru
Zaklínadlo:
"Ty jediný, kdo sleduješ nás z výšin, předveď mi svou úžasnou sílu! Pád meteoru!"
Tohle zaříkadlo přitáhne nejbližší meteorit z vesmíru a vrhne ho na místo, které mág určí.
Krvácení Ferias
Zaklínadlo:
"Hvězdy, jež přecházejí po noční obloze, dbejte na starověké svazky se Zemí! Zavazuji se svým životem, který si můžete vzít kdykoli zpět! Krvácení Ferias!"
Používá se k vyvolání malých tvorů, kteří jsou schopni zrušit jakékoli kouzlo vržené proti jejich majiteli.
Giga síla
Zaklínadlo:
"Temnoto za nejtemnější tůní, hluboká jako nejhlubší je noc, Páne Děsivých Snů, který záříš zlatě nad oceánem chaosu, volám tě teď k sobě a přísahám ti věrnost! Jménem tvým já ničit budu a hlupáky, kteří stojí přede mnou, zničím silou, kterou jen ty a já vládnu! Giga síla!"
Temný Zlaty Lord Vládce Nočnich Můr v Těle Liny
Vyvolává vládce nočních můr Naprosto zničí objekt tím, že ho odkáže do Nicoty. Je to mnohem silnější kouzlo než Dračí Binec, mnohem silnější. Pokud mág kouzlo pokazí, uvrhne svět do temnoty a pošle ho rovnou zpět do chaosu, z něhož byl stvořen. Někteří tohle kouzlo řadí do speciální kategorie zvané Temná magie.
Čepel Ragna
(moje nejoblíbenější ^.^)
Zaklínadlo:
"Meči chladu a temnoty, osvoboď se z pout nebes a staň se jedním s mou silou, jedním s mým tělem a dovol nám kráčet cestou zničení společně, sílo, která dokáže zničit i samotné bohy! Čepel Ragna!
Zaklínadlo v japonštině ^.^ :
"Shikai no yami o suberu ou / nanji no kakera no enishi ni shitagai / nanjira subete no chikara mote / ware ni sarenaru chikara o atae yo / sora no imashime toki hanaterashi kohreru / kuroki utsuro no yaiba yo / waga chikara / waga mi to narite / tomo ni horobi no michi o ayaman... Raguna Bureedo!"
(celou verzi jsem bohužel nesehnala...snad časem)
Využitím síly Pána Děsivých Snů vznikne temný meč pulzující elektrické a negativní energie. Prořízne se i skrz bariéry mezi dimenzemi. Je to jedno z kouzel obsažených v Knize Clair. Pokud chce Lina použít tohle kouzlo musí nejdřív použít zaklínadlo Posílení a talismany démoní krve.

Šamanismus -> Magie Ducha

29. dubna 2007 v 23:18 | Kaname |  Slayerská Magie
Slayerský šamanismus -> Magie Ducha (Seijin Kei)
Vyučuji Lina Inverse , Amelia a Zelgadis Graywords
Duchovní sekce šamanismu čerpá sílu z mágovy aury a nebo z astrální roviny. Většina duchovních kouzel zraňuje pouze ducha nebo duši nepřítele, ale fyzické tělo zůstává netknuté.
Bram Blazer
Vytvoří elektrickou vlnu z blesků, která se používá na psychické zraňování nepřátel stejnou měrou jako na zraňování fyzické.
Oštěp Elmekia
Tohle kouzlo vyvolává síly svaté kněžky Elmekii. Vytváří oštěp ze spirituální energie. Nepůsobí žádná fyzická zranění, ale ta duševní ano. Je účinnější spíš proti démonům a živým mrtvým než proti lidem.
Plamen Elmekia
Velmi podobné kouzlo jako je Oštěp Elmekia. Také svolává sílu kněžky Elmekii ve formě spousty světelných paprsků. Je to silnější verze Oštěpu Elmekia a také zraňuje pouze ducha, ne tělo.
Proud Goz
Přivolá stín z astrální roviny, aby zaútočil na protivníka a nebo jej znehybnil. Na tento stín nepůsobí světlo, takže tím pádem světlem nemůže být ani zrušen.
Astrální réva
Tohle zaklínadlo vyvolá moc astrální roviny a soustředí ji do meče nebo jiných zbraní, takže jsou ostřejší a pevnější a mohou projít i věcmi, které obyčejně neproříznou. Tohle kouzlo ale není trvalé. Je snadné ho zrušit a nebo se časem ruší samo.
Rah-Tilt
Zaklínadlo:
"Sílo všech duší, která přebýváš mezi chaosem a nekonečnem, neměnný plameni smutku, skrytá sílo, jež dřímáš hluboko ve mně, volám tě k sobě tady a teď! Rah-Tilt!"
Rah-Tilt je nejmocnější zaklínadlo celé šamanictické magie. Je stejně silné jako Dragon Slave, nejsilnější kouzlo černé magie. Nakloní astrální rovinu a umožní protékání čisté duchovní energie skrz mága. Ten pak vyšle obrovský modrý plamen, který zničí duchy živoucích bytostí.
Zlomení stínů
Vytvoří nůž, který přišpendlí nepřítelův stín na místě a zabrání tak oné osobě v pohybu. Tohle kouzlo se dá jednoduše zrušit pomocí nějakého světelného kouzla a nebo tak, že mág nůž odstraní, pokud je to možné.
Pavučina stínů
Silnější verze Zlomení stínů. Prodlouží mágův stín a osoba, které se tento stín dotke, okamžitě "zamrzne" na místě. Je účinné i proti většímu počtu protivníků.
Vis Farank
Tohle kouzlo vymyslela Amelia. Vytvoří dvě koule energie, které obalí mágovy dlaně a umožní mu bít silněji a účinněji. Funguje ještě líp, pokud se použije proti démonům.
Iluze
Vytvoří iluzi, kterou mág může mentálně ovládat. Nevýhoda je, že čaroděj musí držet stálou koncentraci, aby iluze vydržela.
Hledání
Zaklínadlo:
"Ty, který ses přeplavil přes moře astrální pláně, zjev teď stíny i mně!"
Slouží k vyhledávání objektů pomocí astrální roviny.
Obrana
Zablokuje všechny spirituální útoky proti mágovi.
Felzaraid
Vytvoří vířivý oštěp spirituální energie, který putuje v různých směrech, ale přesto dorazí k cíli. Proto je tohle kouzlo těžko zaměřitelné a tudíž i těžce zrušitelné. Je to docela slabé kouzlo, ale obludy nižší třídy zničí i na první zásah.
Vize
Něco jako hologram. Vytvoří kopii mága, přes kterou může mluvit. Zdá se, že tohle je jedno z nejoblíbenějších zločineckých kouzel.
Dy Slash
Je to podobné kouzlo jako Oštěp Elmekia, až na to, že místo velkého oštěpu vytvoří spoustu malých bumerangů, kterým je těžké se vyhnout.
Galak Luhard
Způsobí velkou explozi, která zraní jak tělo, tak i ducha nepřítele. Má velký rozsah.
Tak tohle je všechno ze šamanské magie =)

Šamanismus -> Magie Vody

29. dubna 2007 v 23:09 | Kaname |  Slayerská Magie
Slayerský šamanismus -> Magie Vody (Mizu Kei)
Vyučuji Naga a Vrumugunus
Tenhle druh magie manipuluje se vším z okruhu vody. S vodou, ledem, sněhem... Může sloužit k zamražení objektů (super, pokud potřebujete led do pití...). Je to pravděpodobně dost oblíbená kategorie kouzel Nagy a Vrumuguna
Ledový šíp
Tohle kouzlo vytváří malý ledový šíp, který může být vystřelen proti nepříteli jednotlivě a nebo ve větším množství. Tohle zaříkadlo je schopné objekt i zmrazit. Může být zrušen zaklínadlem Zářící šíp.
Ledový oštěp
Silnější verze Ledového šípu. Vytvoří velký ledový oštěp, který je schopný zmrazit objekty. Může být zrušen svým protikladem Hořícím oštěpem.
Zlý mráz
Ekvivalent kouzla Zářící výbuch. Je to nejsilnější zaklínadlo šamanistické vodní magie. Vytvoří kouli ledové energie, která při výbuchu může zmrazit všechno v okolí (třeba i půlku většího města).
Stvoření Aqua
Způsobuje, že se voda soustředí a vztyčí před mágem vodní zeď. Není to moc silné nebo nebezpečné kouzlo, ale je dost mocné, aby zastavilo letící předměty.
Mořský výbuch
Tohle zaklínadlo se používá k vytváření vln na vodě. K použití tohohle kouzla je třeba dotýkat se vody.
Ly Briem
Pokryje protivníka vrstvou ledu. Je to obvzláště silné proti obludám ohnivého typu.
Ledová střela
Při použití mág vyšle spousty malých ledových kulek proti nepříteli.
Křišťál Demona
Zaklínadlo:
"Ty, který přebýváš mezi nebem a zemí, v pozvolna tekoucí vodě, soustřeď se teď do rukou mých a dej mi sílu! Kříšťál Demona!"
Tohle kouzlo vytvoří ledovou mlhu, která obklopí mágovy dlaně a vystřelí silnou vlnu ledové energie, která sníží teplotu objektu na minimum a pak ji zvedne na pokojovou teplotu. Je to dobré k oslabení nebo zničení dveří a zdí...
Van Rehl
Zaklínadlo:
"Svatý větře, který pozvolna vaneš přes pevninu, nechť je vše nyní naplněno tvým neposkvrněným dechem! Van Rehl!"
Vytvoří pavučinu ledové energie a obklopí mága nebo potřebnou oblast zamrazujíc vše, co se jí dotkne....
Mráz Houl
Mág může vyvolat ledový blizard, který sice nezpůsobí protivníkovi velké škody, ale pořádně mu znepříjemní cestu.
Ledová čepel
Vytváří ostrou vlnu ledové energie, která je schopná přeseknout objekty a nebo je také zmrazit.
Chrlič ledu
Vytvoří kouli ledové energie, která může být vržena proti cíli. Je to kouzelný ekvivalent Ohnivé koule. Pokud se tahle kouzla setkají, navzájem se vyruší.
Mrazivý déšť
Mág vytvoří mrak ledové energie, která je schopná svrhnout na objekt velké množství ledových částeček. Je to spíše určeno k pobodání nepřítele než k jeho zmražení.
Prašný zlom
Vystřelí na nepřítele malý ledový brok. Slouží spíš k provokaci než k boji. Skvělé na rušení něčí koncentrace.
Temná mlha
Vytvoří... temnou mlhu (to bylo myslím jasné). Jako vedlejší efekt vzniká silný vítr, který v kombinaci s mlhou zablokuje celé okolí a zabrání přístupu světla.
Vánek Aqua
Umožní mágovi dýchat pod vodou. Může trvat až pár hodin, než mág pocítí potřebu se nadechnout, ale zároveň vyžaduje velké soustředění.

Slayerský šamanismus -> Magie Větru

29. dubna 2007 v 23:05 | Kaname |  Slayerská Magie
Slayerský šamanismus ->Magie Větru (Kaze Kei)
Vyučuje Zelgadis Graywords a Amelia
Tahle sekce kouzel využívá sílu nebes a blesků. Zahrnuje vzdušná kouzla, blesková kouzla a taky ta praktická jako třeba Levitace.
Hvězdné křídlo
Vytváří velkou větrnou vlnu, která zasáhne cíl. Tohle kouzlo je schopné objekt odfouknout, uvěznit ho ve větrném štítu a nebo ho odpálit vysokou rychlostí do velké dálky.
Mono Bolt
Využívá sílu blesku. Nabije uživatele elektickou silou a propůjčí mu na chvíli elektrický dotyk. Problém je, že se mág musí nacházet v blízkosti nepřítele, aby se ho mohl dotknout.
Úder hromu
Zaklínadlo:
"Zdroji vší síly, větře, jež vaneš přes nebesa a země, soustřeď se v dlani mé a dej mi moc! Úder hromu!"
Účinnější verze Mono Bolt. Mág vyšle z rukou blesk a zasáhne cíl. Působí tudíž i na dálku a čaroděj se nemusí nepřítele dotýkat.
Bomb di Wind
Vytvoří obrovskou větrnou vlnu, která odpálí všechno v okolí. Lina tohle koulo použila prakticky, aby nahnala vítr do plachet lodi...
Levitace
Umožní mágovi létat. Ale problém je v tom, že je tohle kouzlo vyčerpávající a časem se může uživatel unavit a dopadnout na zem.
Proud Bram
Zaklínadlo:
"Větře, jenž vaneš skrz věčnost, soustřeď se do rukou mých a staň se mou silou! Proud Bram!"
Vypálí bombu nebo šíp větrné energie, která za výbuchu zničí všechno, čeho se dotkne. Také se může rozdělit na několik menších celků a zasáhnout tak více cílů.
Paprsek osudu
Tohle také umožňuje mágům létat.Čaroděje obklopí větrná bariéra a vynese ho do vzduchu. Tato bariéra může být viditelná nebo taky ne.Částečně také mága chrání, před útoky zvenčí.
Větrný štít
Obklopí objekt silnou větrnou bariérou, kterou nemůže žádná obyčejná zbraň prolomit.
Větrný nálet
Vyšle pár větrných šípů ostrých jako břitva. Navíc nejsou vidět, takže je těžké se proti tomu ubránit.
Dam Brass
Vytvoří spousty elektro paprsků, které vystřeleny při dotyku s nepřítelem explodují.
Hvězdný dráp
Podobné kouzlu Hvězdné křídlo. Kromě jednoho detailu a to, že tohle zaklínadlo obklopí mága obranným větrným vírem.
Aero bomba
Vytvoří malé ale silné návaly vzduchu kolem vystřelených šípů a může kontrolovat směr jejich letu. Takže můžou poslat letící šíp třeba zpět na útočníka.
Zředění krve
Kouzlo, které slouží vyloženě k tomu, aby lezlo lidem na nervy. Vytvoří pár vln energie, které odvedou pozornost.
Vítr Dimilar
Stvoří kouli silně stlačené vzdušné energie, která zraní nepřítele. Je to ekvivalent kouzla Ohnivá koule.
Vzduch Valm
Vytvoří štít, který do určité míry ochrání mága před útoky.
Tesák Bram
Vytvoří ostré vzdušné šipky, které se dokážou prosekat různými předměty, ale ne přes živé tvory.

Šamanismus -> Magie Ohně

29. dubna 2007 v 23:00 | Kaneme |  Slayerská Magie
Slayerský šamanismus -> Magie Ohně (Hi Kei)
Zde vyučuje Zelgadis Graywords A Lina Inverse
Čerpá ze síly ohně a taktéž manipuluje převážně s tímto elementem.
Zářící šíp
Zaklínadlo:
"Zdroji vší síly, větře, jež duješ k jihu, Zářící šíp!"
Tohle zaříkadlo vytvoří plamenný šíp, který zasáhne protivníka a nebo mnoho menších šípů, které pokryjí větší prostor. Je to nejslabší šamanistické kouzlo a je to první kouzlo, které by se měl člověk naučit při studiu šamanismu. Dá se zastavit svým "opakem" Ledovým šípem (který je stejně slabý, jako Zářící šíp).
Ohnivý oštěp
Silnější verze Zářícího šípu. Vytvoří oštěp z plamenů, který je o moc silnější, než jeho předchůdce. Může se propálit skrz předměty. Stejně jako Zářící šíp je jej možné neutralizovat jeho protějškem Ledovým oštěpem, což je silnější verze Ledového šípu.
Ohnivá koule
Zaklínadlo:
"Zdroji vší síly, světlo, jenž žhne rudě, nechť se síla soustředí v mých dlaních! Ohnivá koule!"
Už podle názvu musí být každému jasné, že se při odříkávání magické formulky vytvoří ohnivá koule. Tuto kouli je možno hodit po cíli a ochromit ho tak palčivými plameny.(Je to jedno z oblíbených kouzel Liny Inverse.) Jediné, co se proti takovému zaříkadlu dá použít je Chrlič ledu. Pokud se srazí dvě zaříkadla tohoto typu, dojde k obrovské explozi.
Zeď Balus
Vytváří bariéru k obraně. Je schopná pokrýt i větší plochu.
Krytí plamenem
Silnější variace Zeď Balus. Vytváří silnější štít kolem okolí nebo skupiny lidí.
Bič Balus
Další variace Zeď Balus. Tohle kouzlo sesbírá ohnivou energii a zformuje s ní něco jako bič nebo udici.
Výbuch Rondo
Vypálí velké množství malých ohnivých koulí. Účel? Mnohočetné zasažení cíle s maximální úspěšností.
Zářící výbuch
Zaklínadlo:
"Zdroji všech sil, karmínový ohni, který planeš tak zářivě, soustřeď se do mých rukou a staň se peklem! Zářící výbuch!"
Je to ekvivalent kouzla Zlý mráz. Je to nejsilnější ohnivé kouzlo, které člověk dokáže použít. Koule ohnivé energie je sice malá, ale dokáže zničit klidně i půlku města. Plameny tohoto výbuchu září bíle.
Šířící se bomba
Tohle kouzlo vytvoří spousty malinkých ohnivých koulí, které pokryjí velkou plochu. Ale není moc přesné.
Nárazová vlna
Je nejsilnější ze všech šamanistických ohnivých kouzel. Vytvoří velkou sféru plamenné energie, která obklopí mága a rozšíří se do stran. Zpopelní všechno s čím se dostane do styku, teda kromě onoho čaroděje. Toto zaříkadlo bylo vytvořeno legendárním čarodějem Reiem Magnem. Tohle zaklínadlo je tak silné, že smrtelník by potřeboval nějakou pomůcku, aby je zvládl.
Runová záře
Vytvoří skupinku ohnivých střel, která opakovaně zasáhne cíl.
Zářivá čepel
Zaříkadlo, které vytvoří spousty malých ohnivých šipek nebo kroužků. Spíš je to kouzlo na "otravování lidí," než k destrukci. Působí spíš jako facka, ale pokud udeří opakovaně na cíl, může ho i poškodit.
Záře Val
Vyšle točitý ohnivý šíp, který zbůsobí obrovskou explozi. Při tom ale poškodí jen malou část objektu, takže se dá použít třeba k prokopávání tunelů.
Zlá záře
Silnější verze Záře Val. Slouží k vyvrtávání větších děr v případě potřeby. Dá se bezpečně použít i ve stísněném prostoru.

šamanismus -> Magie Země

29. dubna 2007 v 22:56 | Kaname |  Slayerská Magie

Slayerský šamanismus -> Magie Země (Chi Kei)

Zde vyučuje Zelgadis Graywords.
Šamanismus (Seirei Majutsu)
Šamanistická magie čerpá svou sílu z pěti elementů. Zdrojem její moci je Vzduch, Země, Voda, Oheň a Duch. Zaříkadla tohoto druhu patří mezi ty vůbec nejpoužívanější. Téměř každý mág ve Slayerech je používá. Ale nejlepší představitel šamanistické magie je Zelgadis Graywords.
Magie Země (Chi Kei)
Tenhle druh šamanismu má co dělat s kouzly, která manipulují se zemí a kameny. Nejvíce se používá v boji proti tvorům vázaným na zem. Nepůsobí ale na stvoření zdržující se ve vzduchu. Je účinné třeba proti golemům apod.
Dill Brando
Tohle kouzlo způsobuje, že půda pod nohama cíle vybuchne a vyhodí objekt vysoko do vzduchu. Většinou ale výbuch není tak bolestivý jako ten dopad na zem. Mág může upravovat účinnost kouzla, takže tohle zaříkadlo nemusí sloužit jen k zraňování... Dá se použít i k probouzení lidí ze spánku. (Jedno z oblíbených kouzel Liny.)
Mega Brando
Silnější verze Dill Brando. Má větší sílu a také rozsah, takže může zničit více lidí či velkou část budovy. Také slouží k vytvoření husté prachové clony, která sníží viditelnost.
Skučící vítr
Zaklínadlo:
"Neskonalá Matko Země, která chováš život všechen, soustřeď do mých rukou sílu! Skučící vítr!"
Vyvolává lávu z hlubin země a vrhne ji proti cíli. Ztuhne v pevnou zeď, která zablokuje soupeřův útok.
Kamenohrot
Zaklínadlo:
"Země pode mnou, podrob se mé vůli! Kamenohrot!"
Tohle zaříkadlo vyvolává ze země ostré kamenné hroty, které dokáží doslova prošpikovat svůj cíl. Navíc, lidé v okolí cítí jeho sílu jako zemětřesení.
Nános Bephis
Uživatel tohohle zaklínadla může v zemi hloubit tunely ve jménu vládce elementu země Bephise. Ale nedá se to použít na materiály, jako je kov nebo dřevo...
Vigas Gaia
Způsobuje zemětřesení, jehož velikost závisí jen na mágovi, který jej vyvolává. Může být tak silné, aby strhlo celou budovu nebo tak slaboučké, aby odhalilo průchod ve skále...
Voo Vraimer
Využívá sílu vládce zemního živlu Bephise a vytvoří několi kamenných golemů. Golemové budou bezhlavě poslouchat svého mistra, nemají nějak výjimečnou inteligenci. Tohle kouzlo teda může vytvořit golema a nebo rozpohybovat kamennou sochu.
Mega Voo Vraimer
Silnější verze Voo Vraimer. Zaříkadlo, které je jednodušší na zvládnutí a zároveň umožňuje kontrolovat mnohem větší typy golemů. Také může golemovi vytvořit nějakou tu omezenou inteligenci, ale tím pádem je tu i možnost, že golem přestane pána poslouchat.
Voo Vraimer Special
Autor? Kdo jiný než Lina? Ovládne blok kamene a vytvoří na něm ornamenty. Nepoškodí se tak ani kámen, ani lidská ruka.
Voo Raiwa
Kouzlo používané Nagou. Vytváří kamenné dračí golemy. Ale je na to třeba veká praxe.
Golem
Slaboučké koulo, které na chvíli umožní vytvořit ještě slabšího golema. Takovíhle golemové se používají spíše na odlákání pozornosti, než k boji.
Šedá bomba
Pracuje jen pokud se mág dotýká země. V celém okolí pod nohama oběti se vytvoří statická vlna. Její velikost závisí na vůli čaroděje.
Zákopová vlna
Může způsobit velkou podzemní explozi a tím pádem i velké škody. Není fixováno na zem nebo půdu.
Blade Haut
Mág přenese schopnosti země do zbraně. Zbraň pak může vyslat velkou statickou vlnu proti nepříteli. Funguje jako řízená střela. Může sledovat svůj cíl.
Zlomení země
Zneutralizuje všechnu zemní energii v okolí. Znemožní použití golemů a navíc zastaví zaříkávání ve jménu Bephise.

Bilá magie Shiroi Majutsu

29. dubna 2007 v 22:53 | Kaname |  Slayerská Magie
Bílá magie (Shiroi Majutsu)
vyučuji Amelia a Sylphiel Nels Lahda.
Bílá magie čerpá svou sílu ze všech pozitivních pocitů. Spíše než k destruktivním účelům se používá k léčení,oživováni , obraně a k vymítání...
Záblesk
Zaklínadlo:
"Světlo života zářivější než karmínový je plamen, nechť se síla soustředí v dlaních mých! Záblesk!"
Tohleto je nejjednodušší kouzlo, které se jako Slayeři můžete naučit. Vytvoří kouli magické energie, která podle mágovy vůle, vydává tolik světla, aby ozářila potemělou místnost a nebo aby oslepila útočníka.
Spánek
Jak prosté... tohle kouzlo slouží k uspávání lidí i jiných tvorů (třeba i proti jejich vůli). Může vydržet až půl dne a k tomu nic jiného v okolí oběť nevzbudí. Je to druhé nejjednodušší kouzlo Slayerské říše.
Očištění
Tohle kouzlo se používá k léčení a to nejen ran, ale také ke zlomení různých kouzel, jako je třeba Spánek, a nebo k odstranění paralýzy či jedu z těla. Je to druhé nejpoužívanější kouzlo.
Přerušení
Zaklínadlo:
"Sílo světla, země a větru, zlom nyní toto zlé kouzlo! Přerušení!"
Vytváří silové pole, které ruší účinky všech osob, objektů a iluzí, které nemají s bílou magií nic společného.
Obnovení
Zaklínadlo:
"Požehnaný, pokorný ruce Boha, dechu Matky Země, modlím se, aby jsi ke mě přišel. Předvěď svůj velký soucit s člověkem a osobu tuto zachraň! Obnovení!"
Urychluje přirozené hojení u žijících bytostí.
Záře Megiddo
Zaklínadlo:
"Vy, kteří nejste z tohoto světa, bídné, zvrácené bytosti, skrz neposkvrněné světlo, jemuž vládnu, vyzývám vás, abyste svázali naše dva světy! Záře Megiddo!"
Toto je vymítačské kouzlo, které vyhání zlé duchy z těla lidí. Vytváří úzký světelný sloupec mezi lidským světem a astrální rovinou. Duchové jsou pak vyhnáni do oblasti astrální roviny. Toto kouzlo se dá použít taky k uklidňování zvířat.
Sémě Rafas
Zabraňuje v pohybu a mluvení, dokud není zrušeno.
Zamknutí
Zamkne všechny objekty, které se uzamknout dají, jako krabice, dveře, truhly...
Odemknutí
Zaklínadlo:
"Odstranění dveří pomocí kouzelných sil, otevři se mi! Odemknout!"
Opak kouzla Zamknutí. Odemkne jakýkoli objekt, který se odemknout dá, jako bedny a dveře...
Varumashied
Zvyšuje obranu proti nebezpečným kouzlům. Způsobuje, že je mág silnější vůči kouzlům fyzicky zraňujícím.
Vlákno chaosu
Používá se ke kontrole nad různými provazy a lany, aby například svázaly nějaký objekt.
Míč bytí
Vytvoří světelou vlnu, kterou mág vyšle ze svých rukou a tak může blokovat magické útoky.
Vas Gurude
Vytvoří bariéru energie k blokování útoků.
Mos Valim
Vystřelí pár koulí bílé energie a zneškodní při zásahu soupeřovo kouzlo...
Svaté požehnání
Vytvoří velkou vymítačskou vlnu, která vymýtí všechny živé mrtvé (zombíky) v okolí.
Vzkříšení
Sice neslouží k tomu, aby oživovalo mrtvé, ale dokáže vyléčit velká zranění jako polámané kosti a poničené orgány.
Časový revers
Zaklínadlo:
"Čase, který už pominul, znovu volám tě zpět!
Vrací objekty do původního stavu, který měly například před nehodou. Když se rozbije sklenice a použije se na ni toto kouzlo, sklenice bude zase jako nová.
Tak a to je vše o bílé magii ^-^

Slayers Try

27. dubna 2007 v 12:28 | urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
A jdeme do finále
SLAYERS TRY
Nějaký čas od posledního střetnutí uplynul a naši známí zabíjí čas potulováním po světě.
A opět bez Amelie Mnoho věcí se změnilo, včetně magické Bariery, která bránila obyvatelům Linina kontinentu volně cestovat . Toho se muselo hned využít, takže se sešla rada složená ze všech lidí, kteří měli na kontinentu nějakou tu vážnost (znáte to, králové, vážení čarodějové, moudří stařešinové a podobná verbež), aby promysleli, co a jak. Vzhledem k tomu, že princ Philionel má taky značný vliv a úchylku zaměřenou na rozšiřování spravedlnosti, lásky a míru povede se mu přesvědčit ostatní země, aby společně uspořádali společnou výpravu za účelem probádání zbytku světa a navázání přátelských vztahů s ostatními kontinenty. Všechno vypadá ideálně, lodi mohutné flotily se líně houpají na poklidném moři, oslavy jsou v plném proudu, Amelia je zas na vrcholu blaha. Dokonce znova Ignoruje i Linu jakoby se nepoučila že to má vždy děsné následky . Jenže... ano, správně: Všechno změní příchod jedné nejmenované zrzky s proporcemi lehce vybouleného žehlicího prkna. Naše drahá Linuška, Gourry a Zelgadis se setkají s milou blonďatou dámou s velmi podezřelým chováním a dlouhým zlatím ocasem (ano, já vím, že to zní dvojsmyslně). A velkým přiměřeně těžkým kyjem na podvazku Gourry se sním seznámí nejdřív poznámka o ocasu mu zaručila seznámeni stim kyjem a cestu věži až zazvonil o hlavou o zvon . Dračí kněžka Filia dostala za úkol "slečnu experta na magii" otestovat a při tom náhodou kompletně zlikvidují všechno dostupné loďstvo. A to jsou ty následky a tak se Zel, Goury, Lina a Amelia (toho času utápějící se v depresích) ocitnou na vraku lodi unášeném k neznámým břehům. Po dlouhém hladovění (skvělá je scéna, kdy se vychrtlý Gourry pokouší sežrat živého racka) a pak vidi neznámí břeh a Lina začne kouzlit tak rychle že loď nabere rychlost řízené mezikontinentální střely a tak se na místo přistání u břehů cizí země proboří hradbami nejbližšího města a hned zhostí životně důležitého úkolu - tedy sehnat co nejrychleji cokoli k jídlu. A tak začala Invaze Liny a Ostatních do nemagického světa.Při tom si jen tak mimochodem všimnou, že ti exoti tady nejenže neznají magii (vždyť to říkám, barbaři), ale také zde mají drobný problém s hordami monster hledajícími jakýsi artefakt.(viz setkáni Zelose s bombou a Jilase s dračím bincem)Filia se opět objeví a pod pohrůžkou kontaktu Lininy milé starší sestřičky Luny donutí čarodějku ke spolupráci. Ta scénka se zahrabanou pyramidou je dokonalá (Lina si ji postaví vyzdobí udělá si sarkofág a pak se s ni zahrabe pod zem než dopadne dopis na zem Amelia pak ťuká na špičku a čte nevěricně dopis o třech slovech )Filia jim zaplati hromadu jídla aby jim řekla že předpovědi zlatých draků ale pak ji všichni utečou Lina a Gourry hledat místní speciality Amelia na nejvyšší sloup v okolí aby se mohla rozhlédnout Zelgadis Hledá a Likviduje hodně staré chrámy( styl hodně starý a nepřístupny a tak si dělá vlastní vchody jednou zdí dovnitř druhou ven jednou) a tak lidi proti sobě postaví Amelii Anděla tentokrát nespadla na Hlavu ale krásně se snesla a Zelgadise ďábla proti sobě ale zasáhne Filia svým párátkem a pošle Zela na Letecky výlet po městě.A tak je na naší partě nezbyde nic jiného než zjistit význam předpovědi zlatých draků,a taky zjistit proč se zas objevil Xelos což nevěstí nic dobrého a taky proč se všichni tolik zajímají o Gourryho světelný meč a kdo je ten sympatický zelenovlasý týpek se žlutýma očima a rohem, který se je usilovně snaží odrovnat. A ten mrakodrapoví chlápek aby toho nebylo málo, zamíchají se do toho ještě nejen Mazoku toho a jinich světu , ale i bozi z jiných světu Almayce a ostatní ale i zlatí draci kterým Lina s ostatními troškou upraví chrám při bombastickém příchodu a taky musí odhalit hodně temnou minulost Zlatých draku a najit poslední zbraň a to dřív než bude opět zničen svět - no prostě je o zábavu na dlouho postaráno. Ve Try nahradili Filia Sylphiel i s její Naivitou která oni dost rychle přijde zvláště když potká Xelose a Jilas Martinu a jakožto komickyfigurku a výrobce náloži který se snaží trumfnout Linin Dračí Binec proto taky nikdy nemuže umřit.Ve Slayers TRY se navíc odhalují i některé záhady z předchozích sérií.

Slayerský Svět rozdělení

27. dubna 2007 v 12:27 | Kaname + urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
SVĚT SLAYERŮ spočívající na hladině Oceánu chaosu
Nikdo neví, jak dlouho existoval Oceán chaosu. Je však známo, že je rozdělen do čtyř sfér a svět Slayerů zaujímá jednu z těchto sfér.
Před smrti Hellmastera Fibrizza, část Světa Slayerů byl oddělen od zbytku světa pomocí "boží-plovoucí plošiny." jaké ho si Magickéhé Bariery či krytu nad častí světa kde žije Lina Není pořádně vysvětleno, co je za touto plošinou a její popis je znám jen z poznatků lidí, kteří žijí přímo na ní. po smrti Hellmastera Fibrizza, tato plošinovy kryt aneb Magická Bariera zmizela a umožnil Line a ostatnim Invazi do zbytku Nemagického světa ve Slayers Try
Existence Bohů a Oblud (Mazoku)
V každé sféře je jeden Bůh a jeden Démonický Pán. Bůh má chránit vše na světě a Démon se snaží svět ovládnout. Ve světě Slayerů se však přihodilo, že nevyhrál ani Bůh, ani Démon. Jejich síly ale nezemřely. Jejich zbytky se pouze rozdělily v mnoho jiných Bohů a Démonů (říká se jim Mazoku Démoni a Shinzoku Bohové).
Co říká Kniha Claire o světě?
Ve světě Slayerů, existovalo něco, co bylo nazýváno Knihou nebo bibli Claire. Ve skutečnosti byla Khiha Claire jen vědomostmi Vodního Dračího Krále, které po jeho pořážce existují v podobě dimenzionální trhliny. A poušte plné Kameních kodovaních odkazu a tetičky Aquy
Ve zkratce: Je to jakási obrovská databáze poznatků o světě. Ale neobsahuje takové informace jako "Má mě rád, nemá mě rád...?", ale jsou v ní vědomosti, kterými vládnou všichni Bohové. V Knize Clair je psáno mnoho věcí, které vyvrací lidské mínění a závěry o jejich světě... Stojí v ní, že Oceán Chaosu není "místo", ale je to přímo "bytost." Také se z ní můžeme dozvědět, že sféry a světy jsou v podstatě pouhými součástmi Oceánu Chaosu…. který stvořil a vládne mu Dark Golden Lord Lord of Nightmares (Temný Zlatý Pán Vládce nočních můr) který ale nemá fyzické tělo ve Slayers Try mu ho půjčila Lina (zlatá Lina )
original Knihy Claire.........................................................Kamená kopie Knihy claire
Hiearchie Mazoku vic pod odkazem
Rasy
Lidé
Svět Slayerů je plný lidí. Mnoho z nich je také schopno užívat různých kouzel. Magii může ovládat praktický každý, ale to, že někdo zná název Dračího Bince a jeho sílu ještě neznamená, že dokáže kouzlo uskutečnit. Neškolení lidé většinou ovládají jen jednoduchá kouzla jako třeba Záblesk. Jen někteří jedinci zvládnou třeba i telepatii...
Elfové a víly
Příslušníci tohoto druhu jsou zpravidla velmi inteligentní, mají speciální schopnosti a žijí velmi dlouho. Málo kdy se ukazují lidem. Je to protože byli často používáni v experimentech, kdy se lidé snažili vyvinout nová zaklínadla. Mnoho z nich bylo takto vyhubeno a tak je jasné, proč se radši před lidmi schovávají. Dokonce i Lina se potkala jen se třemi elfy.
Polo-lidé a Příšery
Polo-lidé jsou inteligentní tvorové, ale liší se od běžných lidí fyzicky. Asi nejznámějšími polo-lidmi jsou trolové a skřeti. Příšery žijí, podobně jako Mazoku, v temnotě a od lidí se kompletně fyzicky liší. Existuje zde mnoho druhů oblud od čehosi v konzistenci slizu až po upíry. Příšery jsou vůči lidem velmi nepřátelké...
Draci
Vedle Mazoku jsou draci nejsilnějším plemenem. Existuje několik druhů draků.Na vrcholu jsou Zlatí draci, kterým se také přezdívá "dračí šlechta" a vládnou ohromnou inteligencí a kouzly. Pak jsou zde také Dimos draci, zdánlivě nejsilnější druh žijící na v horách Kataart. Bílí draci nejsou příliš silní (na lidi by si ale troufnout mohli), ale na druhou stranu ovládají lidský jazyk. Níže pak jsou Plasmoví draci, hlubinní hadi, jehloví hadi, obrnění hadi a nespočet dalších druhů...
Draci, kteří hovoří lidskou řečí jsou většinou mírumilovní a s lidmi nebojují, pokud nejsou vážně vyprovokováni. Ale ostatní draci nižší rasy můžou zaútočit už jen při prvním zahlédnutí lidké postavy někde na blízku. Tito draci nedokáží používat kouzla a spíše využívají brutální sílu. Draci nejsou s ani proti lidem. Spíše zaujímají neutrální pozici.
Zvířata a rostliny
Většina rostlin a zvířat se shoduje s těmi v našem světě. U Slayerů ovšem existuje Beastmaster, který dokáže manipulovat se zvířaty. Ale i tak si lidé dokázali s některými zvířaty vytvořit pouto a tím, že k nim byli přátelští, mohli je naoplátku požádat o nějakou tu výpomoc. Například Naga se takhle skamarádila s medúzami...
Bohové
Ve světě Slayerů existuje jen bůh Ceiphied a jeho "podřízení" Zemní Dračí král, Vodní Dračí Král, Nebeský Dračí Král a Ohnivý Dračí Král. Ke každému z těchto bohů se lidé modlí v různých chrámech, které jim zasvětili. Bohužel v době Liny zůstal už jen fragment Vodního Dračího Krále v podobě Knihy Claire, jako ztělesněné vědění, a duše Ohnivého Dračího Krále sídlí v sestře Liny, Luně. Navíc, stručně řečeno, bohové jsou obyčejným lidem k ničemu.
Mazoku
Stvoření chaosu, která vznikla rukou Rubínookého Shabranigda, Krále Démona. Mazoku jsou rasa, která nepatří nikam a od lidí a ostatních druhů mají daleko. Ovládají velmi mocná kouzla. Způsob jakým se rodí, myslí a dokonce jí se prostě liší od ostatních (s výjimkou Xellose a Shayly, kteří dokázali celkem slušně napodobovat).
zapujčeno s dovolenim Kaname z Jejiho blogu timto ji moc děkuji

AMV ze Slayeru

26. dubna 2007 v 14:33 | urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
tady je Lina Pánem nočnich mur
Zajmouti Amelie Zelgadisem
Pribizio Helmastr proti všem
Dobro versus Zlo a kde stojí Lina

bleskovka 16/2

26. dubna 2007 v 13:50 | urzu 7 |  bleskovky
jelikož zatim nikdo neuhodl tak tady je dalsí napověda
toto je jeji druhá podoba
napověda jeto Mazoku
napověda 2 jako jedíná pracuje v páru

Slayers NEXT děj

25. dubna 2007 v 14:44 | urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
Slayers NEXT
Naše známá parta se rozpadla, jen Lina a Gourry se stále toulají světem spolu. A mám ten pocit, že Lině zdaleka nejde jen o světelný meč, jak prohlašuje... Nicméně na začátku Slayers NEXT padla do jejího svůdného očka Xoanská kniha a jak všichni víme, co si tahle mladá dáma umane, to taky dostane. Při pouliční rvačce (rve se Lina, Gourry jako správný parták jen přihlíží) natrefí na Amelii, která nejen že je oblečená přiměřeně svému stavu ale navíc se chová výsostně podezřele. "Slečna zářná spravedlnost" míří do Xoanského hradu, kde natrefí na dalšího starého známého. Co by se zdálo být náhodnou schůzkou bývalých kumpánů je tak trošičku komplikované, protože Xoanský král (a jeho trhlá dceruška Martina) jednají značně nepřátelsky protože Martinin otec, král království Xoany, se rozhodl dobýt království Seyruun tím že zajme dceru koruního prince Phila Amellii a Zel pro ně toho času pracuje jako dvorní čaroděj. Zelgadis se taky netváří zrovna přátelsky a jeho jednoduchá logika mu nedává lehký výběr. Buď zachráněná Amelie nebo Amelie zajatá a nahlédnutí do Xoanské knihy (rovná se naděje na vytoužený návrat do lidského stavu) - co si asi myslíte, že si někdo na pokraji zoufalství, natožpak třetinou démon vybere, hm?? Jasně: Schyluje se k něčemu OPRAVDU ošklivému. Naštěstí jsou Slayers komediální seriál, takže se do toho vloží Lina. Kde se tam vzala? No... popravdě: Měla náhodou cestu kolem poté, co si Xoanskou knihu "vypůjčila". Ale nenašla co hledala tak ji šla vrátit a chce potrestat "vládce Xoany, otce Martiny"za prvé potrestám tě já za druhé Gourry,za třetí padneš do rukou Zelgadisovi ,za čtvrté tě nechám Amelii "Otec Martíny se ptá a za páté se do mě pustíte všichni na jednou "Lina : Nebo nám za páté dáš nějaké peníze a na vše zapomeneme a Lině svítí oči.ale ne oni jí neposlehnou a vyvolají Golema strážce Xoanské knihy Výsledek? Kompletní čtveřice opouští kráter, co zbyl po Dračím Binci . odtud je památnáPoznámka Amélie já měla jen .dojednat mír a ne zničit celé království Ale Martina se nevzdává slíbí Lině pomstu za zničení jejího království a vydá se za ní a pomstou cestou potká Zahadného kněze Xelose a stane se jeho žačkou než zjisti že je Mazoku a uteče po Gourrym jediná která nato nepřijde sama protože Zelgadis je na tom psychicky čím dál hůř, vydává se celá parta hledat bibli Claire (přesněji její opisy), která by měla být kompletním souhrnem všeho vědění, vodního dračího krále tedy by měla obsahovat něco, co Zelovi určitě pomůže (Opravdu je nutné dodávat, že Lina má opět postranní důvody?). A taky jí najdou asi na 1000 hektarech poušte v jednom chrámu celou zakodovanou v kameni ale spiš to přibeh ješte vic zamotá a taky to mu hodně přispívá Xelos a Martina a ostatni a příběh dostane zcela jiný spád,dyť jde jen zas o záchranu světa a to snad ani nemusím říkat... a taky na konci oslavíme jednu svatbu hádejte či ????
Pár nových tajemných nepřátel Xellos Gav Phibizio Seigram Kanzel a Mazenda
a také sám osobně nejvyši Mazoku Shinzoku Temný Zlaty Pán - Vládce nočních můr
pár nových hodně Mocných kouzel Čepel Ragna a talismany s Demoní Krví
a nových a staronových přátel Silphiel a Zangulus + (nepřítel) Martina a Zoamelgusta

Novy Lay

25. dubna 2007 v 14:37 | urzu 7 -Maylu |  Tak Trochu Z Jiného Soudku
Tak tu Máme nový Lay opět od Maylu alias Miriamky
která vždy překvapí něčim novým tentokrát záhlavím co jde i trochu do stránky a každy další Lay je lepší než ten předchozí a všěchny jsou naprosto Kawaii dokonalé
je na námět mé oblíbené kočky s usměvem žraloka z Blogu Lusi
měla už když sem tam zavital poprvé ale teď tam má oni několik článků Jukněte
návod na zahlavi co jde do stánky je z komentářu u Maylu

[6]Maylu, mail, včera 17:17

je to udělaný tak že dáš stejnej obrázek do záhlaví i do stránky rolovat neopakovat a nahoru a na střed a pak zmenšíš záhlaví na kolik se ti to líbí a to co nebude vidět v záhlaví bude pokračovat ve stránce :)
moc děkuji
a Tady je jeden Lay s kamineko tentokrát od Nyuu-chan a Kamineko ve vaně Taky Nyuu-chan

Slayers Perferkt obrázky

23. dubna 2007 v 14:13 | urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
Lina a Rowdy
(zbytek pod perexem aby neházel s grafikou)

Slayers Perfekt

23. dubna 2007 v 13:59 | urzu 7 |  Slayers aneb Lina postrach banditu
Slayers Perfekt
tak sem na Yuotube skoukl Slayers Perfekt na skouknutí tady
dost dobry doporučuji ale jeto v Japonštině s Anglickymi titulky ale i tak se člověk pobaví
tady sice nejde o Konec světa ale o rod jejiho partáka Gouryho a samozřejme Mazoku
potkávase tu s Nagou a Rowdy Gabrievem a taky je tu cesta časem
Lina Vstává
Lady Nagha
Rowdy Gavriel
A jeho Holka
Místní Mazoku
Mistní Mazoku 2 podoba